Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Cock Utbildning (haha)

Imorgon börjar min kock utbildning, som jag har sett fram emot den senaste månaden så otroligt mycket, verkligen, ska bli så otroligt kul, en av anledningarna är antagligen att jag har gått arbetslös så länge och har verkligen varit så uttråkad man kan vara, varje dag är en prövning bara för man aldrig har något att göra, och innan när man gick i skolan så var jag så anti att lära mig något så det var sjukt, men nu känner jag att jag är så intresserad att jag kommer suga upp allt jag lär mig som en svamp, ska bli så otroligt roligt, har hört från Pappa och Wah att läraren ska vara jätte bra och att man kommer överens med henne lätt om man visar att man e där för att lära sig, och det är exakt vad jag vill, ska försöka få med mig kameran så mycket som möjligt i skolan, så ni får se min utbildning steg för steg, lite pirrig i magen, kommer bli nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: