Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Sjuk

Har gått och blivit sjuk, så har inte pallat, eller haft orken att blogga, igår efter studiebesöket på Frigo kände jag mig kraslig somfan, o jag pallade inte bli sjuk så jag åkte och köpte massa frukt, alvedon och juice, och vitaminer, så låg bara i soffan hela dagen igår och tog det lungt, mår lite bättre idag, som tur är vi lediga idag eller vi har "självstudier" och eftersom vi nt har något att studera så är vi lediga, så blir väl en dag till att ta det lungt, om det inte kommer lite pengar från CSN.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha wtf är det för låt?

2010-08-17 @ 13:35:10
Postat av: Anonym

haha wtf är det för låt?

2010-08-17 @ 13:35:47
URL: http://juststeffi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: