Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Musik

Brukar nt sitta o lyssna på musik så ofta som jag gjorde förr i tiden, vet inte varför för det e så skönt o bara ha det tyst runtom sig förutom musik, bara njuta rakt igenom, skön känsla helt enkelt, idag i skolan träffade vi en ombudsman från HRF(Hotell och Restaurang Facket) visst, dom hade väl vettiga saker att säga, men det kändes som ju längre mötet gick desto fler oklarheter dök det upp om vad dom egentligen kunde göra och vad dom sa att dom kunde göra, känns som att dom pengarna som skickas till dom hade man kunna ha roligare för, men man vet aldrig.
Såg även en rätt bra Disney film som jag har missat helt, visste inte ens att den fans förens jag såg den, men det va riktigt bra, Disney känsla igenom hela filmen, älskar det, Treasure Planet hette den iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: