Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Diskriminering & Mobbning.

Idag hade vi Arbetsmiljö i skolan, där vi bland annat gick igenom diskriminering & mobbning på arbetsplats, det känns nästan som det är grundskolan eller någon, man tycker ju att vuxna människor ska kunna hantera sig professionellt ute på en arbetsplats, men jag blev väldigt förvånad av hur mycket mobbning och dylikt det är i vuxen världen, min lärare berättade lite vad hon hade varit med om osv, sen även fick vi reda på vilket "konflikt djur" jag är hahah, jag var:
Haj
"Tvinga andra att acceptera en lösning. Driver igenom sin vilja med alla medel. Förödmjukar och kör över. Det egna målet är viktigare än relationer till andra"



kan det stämma? isåfall! GRRAOOOW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: