Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

20,3KG

vägde mig nyss, efter att inte ha vägt mig sedan jag låg på 18kg, men har iaf gått ner 2,3KG till, över 20kilos gränsen nu, nästan nere på samma vikt som jag låg på innan jag träffade sandy, hah kärlek väger mycket vetni, älskar dig Sandy <3 , känns riktigt skönt, jag ser inte det på migsjälv men jag får väl lita på andra iome att jag ser migsjälv varje dag typ i speglen o sånt, känner det på kläderna iaf, ska bli roligt att komma i min gamla kläder igen, jag har gått över till vanlig diet nu, så jag kan äta vanlig mat igen, men tar det endå försiktigt o håller mig till det nyttiga!

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Grattis till viktnedgången ! =)

2010-04-02 @ 19:48:09
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: