Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Avatar 2

Har varit en slappe dag idag, varit ute en snabbis uppe hos Sandys mamma och hjälpt henne installera en d-link och en skrivare, sen en snabb sväng upp till farfar på en kopp kaffé sen har jag bara varit hemma och tagit det lungt, tittat lite på tv, sett lite anime även lite poker, håller just nu på att updatera mitt PS3, får se om där e något nytt spännande, läste även en rätt skön artikel med James Cameron om Avatar 2, vad den ska handla om osv, tydligen ska den handla om Avatars havsliv, vilket kan bli intressant, men om jag skulle få gissa har dom nog bara kastat pengar på honom för att kunna mjölka denna produkten till max, vilket e tråkigt, filmen var bra som den var, inget mjölkande behövdes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: