Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Bartender Material.

Var nere i Ramlösa en sväng innan och grattade Mamma & Pappa en Glad Påsk, och då hade mamma städat mitt gamla rum och hittat allt min gamla bartender material från Kos 2007, fan vilka minnen, alla drinkar nerskrivna och bara lukten utav materialet fick en att åka tillbaka i huvudet hah, bästa sommaren på många år, speciellt för att Markus & Elger också var med, en helt underbar sommar, och boken som jag fick i Student present kommer vara till god nytta nu tills sommaren, hade helt glömt bort att jag hade den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha "iiiiinte roliiit" det gör så jävla ont så jag vet inte var jag ska ta vägen. Men men, det går väl över! :) Glad påsk kirilli! :)

2010-04-04 @ 00:09:34
URL: http://juststeffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: