Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Bio

inte kunnat blogga på hela dagen, det har varit en sån dag bara, varit på väla en sväng igen och kollat lite kläder till Sandy denna gången, hittade lite smått och gott, men de får hon blogga om inte jag heh, sen stack vi på bio på kvällen, så fanns den jag ville se bara i  3D (clash of the titans) och det var faktiskt första gången jag skulle se någon i 3D dom flesta har varit rätt snabba att hoppa på 3D tåget, men jag har alltid varit lite skeptisk, men det va faktiskt bättre än vad jag hade väntat mig, absolut kan vissa filmer va coola och se i 3D men tycker inte det ska överdrivas, filmen tyckte jag var cool, och hade grymma scener i 3D, lätt värt det denna gången, dock är 3D inte någon jag skulle vilja göra till en vana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: