Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Fredag.

Idag har det inte hänt så mycket, vi gick ner till pappa som e själv nu när morsan är på semester med sina vänninor, så vi hälsade på ,sen lämnade jag hans flashminne med lite serier på så han har något att kolla på när han är själv, sen fick vi låna bilen så vi åkte upp till Farfar och hjälpte han med lite saker, Sandy putsade rutorna och jag klippte ett äppelträd, för första gången i mitt liv faktiskt hah, sen bar det vidare till Maxi där vi storhandlade, sedan bar det av till Meny där jag käkade en god sallad, efter kanske 30 minuter så dök Tessi upp där nere också och vi stack alla hem, då fick jag ett SMS på mobilen att jag hade paket på posten att hämta ut, så jag hämtade det och det var den externa hårddisken jag hade beställt på 2TB, fungerade skit bra, och snygg somfan e den också, och det bästa är att den är kompatibel med mitt Playstation 3, så jag kan streama allting igenom det, nu ska jag laga mat, Chilicon carne ska det bli, ska bli gott!
Min Gamingstation kan man säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: