Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Glasögon?

Idag var jag ute på väla och letade brillor, hittade ett par snygga och typ 3000 spänn billigare än dom jag hittade på Specsavers, så lite billigare om man säger så, beställde dom iaf, så får dom om 10 dagar så messar dom när jag ska komma och hämta den, sen har vi varit och hämtat utemöbler till uterummet som vi ska ha nu när de börjar bli lite mer sommrigt, sen lämnade jag bilen i Ramlösa för mamma drar ju utomlands i helgen med några vänninor, och då var det mellan att köra dom till gbg och hämta dom mitt i natten i gbg, och det är jag inte intresserad av, så dom fick ta bilen, blev även en god sallad på Meny till frukost, nu ska vi glassan hela dagen i uterummet i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: