Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Invigning av Grillen.

Idag har vi grillat, jag och Sandy åkte ut en sväng på Väla gick en liten runda, jag köpte en väldigt sommrig tjocktröjja, fräsh e den, sen hittade vi Andii som hade slutat från jobb, så han åkte med oss, så bestämde vi oss på hemvägen för att vi skulle grilla, så andii hämtade korv hemma (korvmannen) så köpte vi lite bröd och sånt och en engångsgrill, så stack vi hem och började grillningen, har varit helt underbart väder idag, så vi har bara njutit, har massa bilder från dagen som jag lägger upp på min facebook istället, orkar inte sitta och lägga upp en massa bilder, så har vi suttit och myst och druckit cider efter vi har grillat fram tills nu kl 22 på kvällen, så ska vi ner i stan och träffa Johannes, så vi hörs!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: