Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Mini Semester?

Igår var det fullt upp med körandet, först fick vi flytta all tvätten och lite saker vi behövde ha i Ramlösa, för vi ska bo här över helgen, Pappa har börjat jobba igen ju, och mamma är utomlands så vi sa att vi kunde bo här nere så någon kunde passa Nisse, och tur var ju det iome att mamma är i Marocko, och eftersom Island är skit med allt dom gör och rör så har dom fan fått Vulkanutbrott, inte ett vanligt utbrott heller, utan det ska påverka nästan hela Europa, så Mamma kommer inte hem, dom har fått checka in på en all inclusive hotel som flygbolaget bjuder på, så tur är ju det, men kan inte vara roligt och inte komma hem.
Igår så hade vi ju lånat Sandys mammas bil , och eftersom det va fint väder så tvättade vi den gratis på Statoil, tack Kåkås mamma för det, som fixade de gratis, efter detta bar det av till Systemet och Willys eftersom vi ska krilla ikväll (Fredag) med några vänner, ska bli jättemysigt, vädret ser ju ut och hålla sig och där är inte ett moln på himmelen, och eftersom jag inte kan dricka öl eller cider, så får det ju bli spriten, men jag vågar mig inte på några starka groggar ännu, så det blir breezers och alkoläsk, köpte bara 3 stycken, och på Willys blev det lite goda kryddiga korvar, ska bli mysigt, updateringen kommer inte vara lika bra nu när jag bor här, men löser det säkert, blir kanske lite bilder från grillningen senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: