Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Nya Brillor.

Dagen börjar med att klockan ringer kl 07.30, för att hantverkarna sa att dom skulle komma då, inget dyker upp föräns typ halv 10, och att jag blir förvånad e bara skämmigt, har ju varit hantverkare själv så vet ju att man nt kan lita något på va dom säger hah, sen bar det av till stranden för frukost andra dagen på raken, skit underbart va det, skönt väder, helt vindstilla och lite sol uppe, efter en 40 min så stack vi ner till stan för vi skulle till Din Sko och hälsa på Eva, men dom hade inte öppet på Söderpunkten, så tidigt va vi där, så vi gick in på Meny och tog en Chai Latte där sen in när dom hade öppnat, köpte en par sköna skor jag och Sandy.
11.00 stack vi upp till Farfar och hjälpte han i trägården, och att damsuga polen, den va ju relativt skitig efter hela vintern, Farfar bjöd på mat och på plättar, helt underbart, blev bara 3 plättar för mig dock, efter dessa bravader åkte vi till Ramlösa för att duscha och fixa till oss (iome vi inte kan göra det hemma) sen skjutsade vi pappa till hans nya jobb där vi satt o väntade medans han var inne och snackade, glassade i solen, helt underbart, plötsligt fick jag ett mess på mobilen från Smarteyes att mina brillor var färdiga och att jag kunde komma och hämta dem, så vi åkte och hämtade Johannes påvägen och hämtade dom, sen käkade vi på Sandys pappas jobb, Resturang Camillas, jättegott, nu är vi hemma och Johannes ligger och sover på soffan!
söt e han!

Kommentarer
Postat av: josefin

Hur har operationen påverkat dig och ditt liv? Kan du berätta några negativa konsekvenser? (min mamma funderar på en operation och jag är orolig)

2010-04-13 @ 18:50:36
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: oj! okej. det låter ju bra =) Mja, jag är både orolig för själva operationen och hur det ska bli efteråt, att det ska bli nåt fel eller så.. vill inte att min mamma ska ha ont eller få något konstigt bestående men eller nåt.. :/

2010-04-13 @ 19:37:14
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Juhäeniez

Vet ej om ni visste det men där ligger en fullvuxen gangster på er soffa. BE AWARE!

2010-04-13 @ 20:26:16
URL: http://Mitt.liv.utan.gastric.bypass.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: