Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Söndag.

Igår hade vi påskmiddag, vi hade jättemycket mat, och tänkte hela tiden detta kommer inte räcka, men där blev STEN mycket mat över, så vi hade så det räckte iaf, jättegott med lite påskmat, även fast jag inte kunde äta så mycket och efter 1h så började min mage att kurra och jag fick sitta i uterummet och fisa av mig, tråkigt när en sån sak förstör nästan en hel kväll, sen fram emot kvällen skulle alla ut, utom jag, för jag tänker inte betala för att stå nykter på ett ställa som en idiot, så jag stack ner till mina föräldrar och fortsatte där, blev lite svart taxi och tjänade några slantar, rökte även äkta dominikansk cigarr, skit god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: