Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Fredags eftermiddag/kväll.

Idag när vi va en snabb sväng på Väla så köpte jag VÄRLDENS största kanelbulle för 22kr, har gått förbi ett fik där ute typ varje dag dom senaste veckorna och ser alltid dom kanelbullarna, och dom ser alltid lika goda ut, så idag slog jag till, den var massiv!
Orkade inte ens äta 1/3 del utav den, men den var jättegod, sen så var Tessi här en sväng och lekte med Sandy och drack vin, så gick dom ut, somvanligt, men jag pallade inte så stannade hemma på lite film mys istället , såg en ruggit bra film, The Usual Suspects riktigt bra film, älskar sånna filmer som bara är "mindfuck" som det kallas, där man nt fattar vad som händer o man verkligen måste tänka, verkligen en film att rekomendera!
imorgon är det Wictors födelsedag, eller idag rättare sagt, klockan är ju lite sent, det ska firas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: