Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

HBG Festivalen.

Inte varit så mycket att skriva dom senaste dagarna, har bara varit hemma hos Markus och varit på HBG Festivalen, så har knappt varit hemma, så tar denna liten stunden o gör ett litet inlägg innan vi ska iväg igen, grill och drick i förrigår hos Markus, skit trevligt, Elger och Markus fixade och bjöd på mat, Lax och nypotatis, riktigt gott blev det, så hade dom gjort en go romsås med, underbart, drack lite men blev inte mycket mer än det för jag kände inte riktigt för det, sen bar det av till stan och vi såg Hoffmaestro, aldrig hört någon låt med dom, men dom va riktigt sköna live.
Fredag, ungefär samma sak, dock höll jag mig nykter, det va riktigt otrevligt väder hela dagen, jag och Sandy, även Linus var nere en sväng i stan fast det regnade och blåste som in i bomben, dock var vi bara nere en liten liten runda och käkade, så idag är väl den enda dagen man hinner ta det lungt och gå lite på stan utan att dö utav vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: