Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

(H)Ven.

Idag va vi på Hven, skit mysigt väder, när vi åkte från Hbg så va det inte mysigt, kallt och blåsigt, men när vi kom fram till Hven så hade dom faktiskt finare väder, vilket jag inte trode, antog verkligen att det skulle vara värre iome det är en Ö mitt ute i smeten, men vi hade det skit mysigt, cyklingen gjorde ont i skinkorna men det fick man ta med det goda.
Dom coola grabbarna!


Mitt när vi hade som trevligast på Hven så ringde dom från Lyxa på Väla och sa att våra ringar var färdiga, vilket vi inte väntade föräns den 16:e som dom sa till oss, men dom var snabbare än väntat, så när vi kom hem åkte jag och Sandy ut på Väla och hämtade ringarna och käkade, vi hade ju med oss matsäck till Hven men den gick åt snabbt för den va så god!
så då var man förlovad också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fina! :)

2010-07-08 @ 22:40:10
URL: http://juststeffi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: