Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Regn.

Idag har vi haft lite paus från de fina vädret, har regnat nästan hela dagen, skönt det har inte varit så överdrivet varmt idag heller, så har bara tagit det lungt med Linus, spelat lite DS och nu ligger jag och Linus i soffan och kollar på Twilight filmerna hah för Linus har inte sett dem, och då måste vi ju göra det, frugan är på bio och kollar nya Shrek filmen, så lite kvalitetstid med Linus, sen ikväll ingen anning vad som händer!

Kommentarer
Postat av: Kiander

så lite så! :) nej, jag är hemma och har vatt nu ett par månader. jag hoppas på att åka tillbaka i höst eller så blir det ett nytt äventyr. va gör du nu förtiden?

2010-07-14 @ 22:14:07
URL: http://jonnakiander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: