Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Spolarvätska.

Imorse åkte vi till Paiwan(Sandys mamma) och jag fick massage pga jag har problem med min axel, så hon fixar det, skit snällt av henne, e redan bättre i axeln, sen kollade vi massa bilder från när dom va i Thailand 07, och så bjöd Paiwan på Ris Soppa som var SKIT god, älskar Thai mat, sen hämtade vi upp sjuklingen Linus och åkte till biltema för att köpa billig spolarvätska så nu är rutan på bilen ren också, efter det blev det en sväng till systemet för att köpa en Bag-in-Box (Tre Apor) för vi ska Spritzla hade vi tänkt (man blandar 50% vin och 50% Sprite) även det är mega gott!
sommaren är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: