Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Vårdcentralen.

Imorse var jag uppe före tuppen, eller klockan var halv 8, skulle till Vårdcentralen kl 08.10 för att kolla in vad som är fel med min axel, så fick en remiss till en sjukgymnast uppe på Drottninghög, så ska åka dit nästa vecka, dom tror att det är en eller flera nerver som är i kläm bakom skuldran och om det var riktigt illa skulle jag få operera, så hoppas det går bra med Sjukgymnasten.
Sedan bar det av till Väla för jag fick lite pengar av Farfar och Pappa för jag behövde nya badbyxor, tur var det för jag och min fru är fattigare än en påse med gräshoppor, testa i lite olika affärer och fick på mig ett par i för små storlek, men allt blev bra ltillslut.
Just nu sitter jag uppe hos Farfar och bloggar, det skulle ju bli fint väder idag, men solen bara går in och ut ur moln hela tiden, så det är lite tråkigt, hoppas det blir bättre snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: