Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Akupunktur

Sandy va på Akupunktur igår och jag var med och satt och tittade på haha, hon hade världens knäppaste kiropraktor, han var väldigt väldigt speciell, men han kunde vad han sysslade med, så det var bara att sitta med och vara tyst och spela med på hans små ryck, Akupunkturen va mot rökningen som Sandy har så svårt att sluta med, och det verkar som det fungerar, det är inte så att det tar bort 100% utav att man vill ha en cigarett, utan det tar bort suget, agressiviteten, grinandet och suget, jag var väldigt skeptisk mot det, men det verkar fan fungera, så jag e väldigt förvånad och har ändrat min inställning mot det helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: