Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Dosett.

Hämtade ut dom sista tabletterna på Apoteket idag, det har varit ett jävla springande där, för att få rätt tabletter, så vill dom sälja andra tabletter till mig, så säger läkarna på Aleris att jag ska gå exakt efter listan, så nu har jag äntligen fått ut alla tabletter, rätt med hoppas jag.
Kalciumtilskott, Vitamin D, Vitamin Familj, Betolvidon(B12), vissa utav tabletterna ska jag ta 2 ggr om dagen, blir väl lite rörigt i början, men när det har kommit in i rutin blir det nog lättare, det är så många piller så Sandy säger att jag måste fixa en Dosett, hah aldrig livet tycker jag, det är gamling stämpel på det haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: