Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Första Frukosten på Puré dieten.

Idag gick startskotten för Puré dieten, vissa saker som inte är puré som man får äta här är bl.a knäckebrödet, det enda brödet du kan äta som inte sväller när det kommer ner i magen, så jag åt nästan ett helt knäckebröd med skivat ägg på, lite kaviar på toppen, helt underbart va det att få lite tuggmotstånd, inte haft något tuggmotstånd på någonting jag har druckit den senaste månaden, dock blir man mätt såjääävla snabbt och jag får inte dricka någonting 20 minuter före eller efter jag äter, för då kan man skölja ner maten vilket leder till att man lurar operationen, lite jobbigt för jag är vad vid att dricka medans jag käkar, så det kommer ta ett tag att vänja sig vid, efter frukosten gick jag o Sandy en lång runda uppe på Elineberg, blev lite trött, men en bra början på helgen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: