Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Helgen som varit.

Fredag hade jag och Sandy 1 års dag så vi var ute och käkade lite, sen träffade vi Paula & Sebbe på kvällen så stack vi till Shakespear och satt där och snackade och tjejerna drack lite vin & öl, skit mysig stämning jätte trevligt enda tills fyllona börjar och snubbla över en och sånt, då man vill röra sig därifrån.
Lördag så var Meron nere från Halmstad, så vi träffades några stycken på Olympia bowling där i hade bokat bord för att käka gott och sen bowla efter det, maten var jättegod, sällskapet var mycket trevligt, men kyparen som var där stressade ihjäl en och var på oss hela tiden, och vi blev nästan utslängda innan vi hade ätit upp iome att vår bowling tid var bokad 1 timme senare efter vi hade fått vår mat, och efter vi hade ätit upp satt vi ju där och snackade efter, så det rekomenderar jag inte , man blir för tok för stressad där, bowlingen va jätte trevlig och väldigt roligt, slutade med att Jag, Meron, My, Fredrika & Kåkå bowlade, jag och Meron gick därifrån segrande såklart!
Team OG (Krille & Meron)
Bestahesten (My & Fredrika)
Toffelhjältarna (Kåkå & Sandy)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: