Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Kock

Var nere på Vägledningshuset idag och pratade med en väldigt trevlig flicka där, det var meningen att jag skulle se om dom hade en målar utbildning eller en VVS utbildning så jag kunde komplettera min utbildning, men efter många om och men så bestämde jag mig för att hoppa på en Resturang utbildning iställer som Kock, utbildningen börjar den 6:e April nere på Lernia, ser fram emot det extremt mycket, ska bli kul att göra något igen, kommer bli väldigt intressant.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska man annars göra? he he he :)

2010-03-22 @ 16:21:22
URL: http://jutsteffi.blogg.se/
Postat av: Sweet-Chilli

Das is "Wonterbaar" =)

2010-03-22 @ 17:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: