Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Ny rakad, ny klippt.

Vaknade idag och var uttråkad redan när jag vaknade, fattar inte varför, så jag och Sandy åkte till Farfar och pratade en sväng med honom, sen till Mormor och Morfar och snackade med dom, sen stack vi och hämtade upp Linus i Ramlösa för vi tänkte dra och äta på Väla, det blev Graffiti igen, Linus käkade en jättestor köttbullsbaguette som såg skit god ut, Sandy och jag käkade bakad potatis, min va lite nyttigare än hennes, men hennes såg godare ut , så det jämnade ut sig i slutänden, hade Keso och räkor i min och grillkrydda, bättre blir det inte, införskaffade mig även ett par nya jeans på Dressman, skit billiga jeans för 200kr och hittade faktiskt ett par riktigt fräsha svarta jeans, sen bar det av hem, släppte Linus på vägen och när jag kom hem så klippte Sandy mitt huve och jag rakade bort luffar skägget , känner mig lite fräshare nu, håller på att gå in dom nya jeansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: