Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Pärlor

Vi stack till väla för att käka jag och Sandy, så drog vi med oss Pauline, lite halvmycket folk på väla, inte för mycket inte för lite så de va perfekt, valet av mat blev Graffiti, inte mycket o välja mellan iome jag nt kan käka något annat precis, beställde typ en supernyttig bakad potatis, Keso och räkor, inget annat, va faktiskt förvånadsvärt gott, allt nyttigt brukar ju smaka skit, men det va gott, synd man typ inte ens han komma in till potatisen innan jag var mätt, så mycket geggamojja med sallad o keso o räkor man får.
Efter vi hade käkat gick vi till Panduro för Sandy ville köpa Pärlor så hon har något att göra, hon blir uttråkad så lätt, så nu kan hon göra plattor, halsband o sånna grejjor hah, innan vi stack hem så gick vi till Hauffes och köpte klubbor, lakrits, stengott
ikväll blir det bara filmmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: