Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Puré

Imorgon har det gått nästan 2 veckor sedan jag opererades, och min doktor ringde i veckan och gjorde en check-up och sa att han ville att jag skulle börja med puré mat redan på fredag att jag inte behövde vänta tills på måndag, för att det lät som att allt hade gått så bra, galet hur man kan se fram emot något så litet? har ätit flytande i över 1 månad, så det ska bli skönt att ha något att tugga på eller bara en annan konsistens i munnen.
Jag och Sandy vaknade rätt tidigt imorse, käkade frukost och gick ut en runda och trallade runt på Elineberg, måste ju ut och röra på mig så jag inte får en propp eller något + vill komma igång med träningen så smått, efter det körde vi till Citygross och handlade lite inför första puré veckan.
var ganska trött när vi kom hem så har bara legat vid tvn och kollat lite nya avsnitt på Cougar Town, Scrubs & Modern Family, härliga serier allihopa, längtar redan till frukost imorgonbitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: