Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Regn.

Vaknade imorse, regnade ute somfan, tråkigt, för trode det skulle vara lite bättre väder, stack ner till stan, gick och bokade en syn undersökning för jag ska kolla om jag behöver glasögon, sen bar det av till Meny, hah det är vårt nya favvis ställe, jättemysigt, så vi satt där och käkade Pasta för första gången på 6 månaden, har ju börjat gå över på den vanliga dieten nu, så kan äta det mesta känner jag, riktigt skönt, käkade Spagetti Bolognese, sen kom Tessi & Johannes dit, så satt vi o snacka tills mina byxor gick isönder så åkte vi till Väla och jag fick ett par nya på Dressman, hade inte ens kvittot med mig, dom frågade inte ens efter det, det e bra service.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: