Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Serie Söndag.

Idag har vi bara tagit det lungt, Kåkå sov hos oss igårnatt för han hade ingen ström alls hemma hos honom, så vi vaknade rätt tidigt, käkade lite frukost, vi åkte faktiskt och käkade pizza, jag åt en slice bara sen fick jag ont i magen haha, så nog inte så bra o testa på sånna onyttigheter, och vet ni vad, det va inte så gott som jag trode det skulle vara.
Resterande av dagen har jag lirat lite God of War III, sen har jag kollat på en maaaassa serier bl.a Flash Forward, Cougar Town, Modern Family, South Park, älskar när det kommer massa nya avsnitt utav serier, och jag har ju varit lite upptagen de senaste dagarna så jag har inte hunnit kolla något, så hade ju en hel bunte att titta på.
Älskar allt som har med J.J Abrams att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: