Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Sommar.

Vill ha sommar nu, alla gamla minnen börjar komma tillbaka när solen är uppe, förra sommaren, vid poolen hos farfar eller i uterummet i solen med engångsgrillen fullt rullande med några korvar, den kalla ölen där kondensen bara rinner på utsidan, cigaretten till den kalla ölen, den lugna musiken, den extrema värmen, allt med förra sommaren känns så långt borta så det är otroligt, jag vill ha det igen.

Denna sommaren ska bli den bästa sommaren på länge, varför säger man alltid så? för man vill det såklart ,men man blir nästan alltid besviken, men jag tror verkligen denna sommaren kommer vara helt underbar, om inte så blir det vad man gör det till, och jag kommer göra det till den bästa sommaren på länge, det enda som saknas är en stor summa pengar så man kan göra vad man vill, men det löser sig alltid, så tänker jag alltid, och det e alltid så? på något jävla sätt löser det sig alltid, alla små problem och alla stora problem med för den delen, e det bara så för mig eller för alla?
Tusen frågor & tankar, minnen och förhoppningar studsar runt i mitt huvud som om du skulle ta en hel låda med bollar och bara slänga ut dom mot marken, är detta vad denna sommaren kommer bli? En låda med bollar? jag hoppas det för det låter väldigt bra, impulsivt, precis som hur jag är som person, så bättre än så kan det inte bli.
Vad är Sommar för er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: