Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Tvättdag.

Vaknade vid 10 utav att pappa ringde, det var menat att vi skulle ner och hjälpa pappa tapetsera Whiskey rummet, men så blev det inte, för tapetklistret vi hade fått tag i var fucking skit, så det fastnade inte alls typ, efter många försök och utbrott så sket vi i det, att vi ska göra det i veckan när vi har fått tag på riktigt klister, Mamma slipade bordet vi tittade på, jag o Sandy tvättade några tvättar, för vår tvättstuga håller dom på att renovera så där kommer vi inte åt, sen hade pappa lagat gulasch soppa, så vi käkade det, riktigt gott med hemmalagad mat, dock har det varit mer utav det nu i lägenheten när jag måste, men det va endå skönt att någon annan hade gjort det för en gångs skull
Nu sitter jag och bloggar, sitter på MSN och tittar på Jurassic Park II, och vem sa att killar inte kan göra fler saker samtidigt, såg ju halva Jurassic Park I igår så va tvungen att ladda ner 2an och 3an, så det blir en lugn helg denna helgen, massa mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: