Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Upptäcksfärd.

Pappa ringde när jag satt och käkade frukost, eller frukost och frukost det va spagetti och köttfärssås i babymat, rätt gott med lite variation, men dom smakar nästan ingenting, men blev väldigt god med lite peppar och salt, han knappt äta upp så stod pappa i dörren, åkte med han först till Maria Park där han hade beställt en par feta hörlurar till hans nya dator, sen bar det av till Hyllinge på Bauhaus där vi skulle lämna in blandare och köpa tapeter och färg, efter detta fick jag bära påsarna såklart medans pappa köpte en korv och jag tog lite papper och snöt mig, fortfarande sjuk ju, dock är hostan borta, så mår mycket bättre, men näsan rinner fortfarande.
Efter 2 pölsar och 1 bröd var pappa färdig och det bar av mot Farfar, drack lite kaffe och hjälpte farfar att betala räkningar och rätta till lite små saker i köket, efter dessa bravader släppte pappa mig hemma och när jag kom hem så satt Sandys mamma och sandy och kollade på Det Regnar Köttbullar så jag satte mig ner och kollade lite medans jag käkade mellanmål (ett knäckebröd med leverpastej) sen gick vi upp till Centrat för jag skulle hämta ut mina Vitaminer(Vitamin Familj & Vitamin B12) struntade i att hämta ut mina Kalcium tabletter för det tar flera år för att man ska göra av med det man har haha, så de hämtar jag ut senare när jag känner att jag behöver det.
ni får 1 gissning vad detta är för något (:

Kommentarer
Postat av: Sweet-Chilli

CRACK-COCAINE!

2010-03-15 @ 20:54:36
Postat av: Krilleman

hahaha, nää det e B12 meron!

2010-03-16 @ 09:33:39
URL: http://krillovski.blogg.se/
Postat av: Sweet-Chilli

YO! Don't mess-up the "Hidden Identity" Broo!

2010-03-16 @ 18:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: