Billig Terapi

Min nya livsstil efter en Gastric Bypass.

Vitamin.

Efter operationen så har jag fått ett livs långt recept på olika vitaminer och andra tillskott jag måste ta, bland annat B12, Kalcium, Järn osv, men jag har hittat som dom flesta kanske redan vet, inget nytt precis, Vitamin Well, väldigt goda och väldigt nyttiga, dock kostar dom en slant, men lätt värt det, tycker jag iaf.
Idag samma sak som igår, fortfarande sjuk, mår lite bättre idag dock, kanske är pga att jag drack lite Vitamin Defence igår? hahah, mest troligt inte, Sandy är ute och går med sin mamma, vi var även och lämnade tvätten hos Sandys mamma som är vänlig nog att tvätta till oss nu när dom designar om vår tvättstuga så vi ska kunna boka tvättider på nätet och få typ brickor till tvättstugan, smidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: